Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Elke keer als ik een pagina sluit sluit Windows ook.Wat moet ik doen?

Ik heb Vista en iedere keer staat er Windows Explorer functioneert niet meer.Windows kan online naar een oplossing zoeken.Daarna doet hij het gewoon weer.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet
815

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Heb je wel je SP1, SP2 en SP3 updates?

Anders Explorer gewoon even verwijderen en dan opnieuw instaleren en updaten naar 7...

Succes...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit ruikt helaas naar opnieuw installeren... Zulke kleine maar o zo irritante fouten kun je niet oplossen met een standaard oplossing... Ik weet niet waarom het zo ontstaan is en al helemaal niet wat er werkelijk aan de hand is... Dus ik zou zeggen de cd erin en repareer windows... Lukt dat niet dan moet je een compleet nieuwe install draaien... Een tip is de volgende... Installeer dan de nieuwe naast de oude dan kun je nog eens altijd terug naar je gegevens, want die raak je toch kwijt, elke keer weer... Maar dan kun je bij de oude buur nog op bezoek, dat kon wel eens handig te pas of uitkomen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Of een systeemherstel doen (Ik weet niet waar dat op vista zit, maar dat kan je zo googlen), dat is dat je je systeem X dagen terugzet, en dus precies al die settings weer krijgt (NB alles wat je tussen die tijd en nu gedaan hebt wordt ook verwijderd). Of internet explorer opnieuw installleren. Als dat allemaal niet werkt zit er niks anders op dan windows opnieuw te installeren.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben van de week overgegaan op Ubuntu, gratis cd aangevraagd. Ging prima, veel beter omgeving. Bovendien stap je meteen de toekomst in.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Alleen, de populaire games doen 't niet onder Ubuntu. Toch +1, want ik heb een hekel aan 't malwaregevoelige Windows :).
Probeer eens alle programma's die extensies in explorer doorvoeren te verwijderen? WinRar, WinZip, Nero, grafische programma's, etc. Alle programma's die er voor zorgen er extra opties in explorer verschijnen als je bijv. rechtsklikt op een map (zoals: 'Uitpakken' bij WinRar, of 'Branden' bij Nero, etc. etc.).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Doordat je zojuist iets had gepost mbt een askbar.dll fout. Raad ik je aan om contact op te nemen met antivirus.pagina.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding