Beste mensen, hoe maak ik van websitepagina een PDF? Op icoontje klikken geeft uiteindelijk foutmelding en via optie 'ctrl + P', PDF lukt ook niet.
Alternatieve manier? Krijg bij bovenstaande pogingen telkens foutmelding (Adobe). Weet niet welke fout en hoe ik dat zou kunnen verhelpen.
Toegevoegd na 16 minuten:
De 'ctrl + P' PDF lukt maar ten dele: Ik krijg een totaal niet gelijkende, onoverzichtelijke PDF te zien. Helemaal uitgerekt en niet te vergelijken met de originele website. Ook zijn tal van kleuren en foto's weggevallen. Wat te doen?
Toegevoegd na 28 minuten:
Bij opslaan 'cmd (ctrl was vergissing) + P' > PDF > "Save as Adobe PDF" krijg ik de melding dat er een fout is opgetreden bij het opslaan. Maar welke fout wordt niet aangegeven....
Toegevoegd na 29 minuten:
Bij opslaan 'cmd (ctrl was vergissing) + P' > PDF > "Save as Adobe PDF" krijg ik de melding dat er een fout is opgetreden bij het opslaan. Maar welke fout wordt niet aangegeven....
Toegevoegd na 1 uur:
Toegevoegd na 2 uur:
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.