Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is de website www.hopa.com betrouwbaar?

Ik kwam op een website (www.hopa.com) en vroeg me af of deze betrouwbaar is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (3)

Hoe bedoel je: betrouwbaar?
Zij willen jouw geld.
Dat is hun doel.
Ik zou dat niet vertrouwen, nee.

Er staat dit:

Welkom bij Hopa.com, de omgeving voor krasloten en krasspellen! Hier kunt u spelen voor spanning en plezier met online krasloten en krasspellen. "Kras en verander je dag!"

Als jij daar je geld aan wilt uitgeven moet je dat zelf weten, maar dan kun je toch beter rechtstreeks bij de supermarkt van die krasloten kopen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Websites die vol staan met reclame en van alles gratis weggeven zijn meestal niet te vertrouwen.
Ze proberen je vaak te lokken voor een abonnement, waar je dan heel moeilijk onderuit kan komen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Kleine toevoeging:
Onderaan de website van hopa staat:
Hopa.com is een merk van NG International Limited, een bedrijf opgericht volgens de wetgeving van Malta.
Reken dus niet op nederlandse wetgeving of steun.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik speel al jaren op deze site en ik heb nooit problemen gehad. Ze gebruiken alleen de betrouwbare betalingsmiddelen zoals iDeal en creditkaarten. Buiten dat om zie je onder aan de pagina een logo van iTech labs. Daar testen ze de producten van ze. Daarbij hebben ze een EU licentie en die krijg je niet zomaar.

Zoals gezegd, ik speel er al jaren en heb nooit problemen gehad. (en alleen nog maar winst gemaakt :-) )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing