Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kun je je adressenbestand van outlook of outlook express naar windows live brengen (op windows 7) ?

ik heb van alles geprobeerd en op internet gezocht, iemand ideeen ? ik heb wel de mail over kunnen brengen maar nog niet de oude contacten gevonden in windows live.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Allereerst klik je in de linkerkolom van Windows Live op "Contactpersonen" (zie afbeelding 1). Daarna ga je rechtsboven (afb. 2) naar "Importeren". Als het goed is zie je daar automatisch de optie "Microsoft Outlook Adresbook" staan. Als je daarop klikt, gaat het importeren verder helemaal vanzelf.

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik realiseer me nu dat je Outlook (Express) waarschijnlijk niet op dezelfde pc hebt staan. Dan zul je dus eerst, vanuit Oulook (Express), de Contactpersonen moeten exporteren via Bestand > Exporteren > Contactpersonen Outlook (Express) > CSV-bestand (tekstbestand). Als je dat hebt gedaan en het bestand hebt opgeslagen, kun je het (via de optie op afbeelding 2) importeren in Windows Live Mail. Je kiest dan voor Importeren > Bestand met door komma's gescheiden waarden (.CSV) -zie afbeelding-.
Plaatje bij antwoord
Pieter2011
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing