Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe fix je de draadloos internetverbinding voor games?

Ik heb call of duty black ops en ik wil graag host zijn en daarvoor moet je de snelste internetverbinding hebben van van de vier personen bij zombies. Ik heb nu ongeveer 80 ping zo word het geteld. De andere hebben boven de honderd en de host heeft soms wel 20 kan ik het goed genoeg fixen, maar hoe? Of kan het niet.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet van Dirk

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (4)

Een kabel aanleggen is nog het beste. Verder kun je alle nutteloze apparaten uit de verbinding halen. En het hosten heeft verder geen enkele toegevoegde waarde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je host zou ik geen draadloos gebruiken
je snelheid dropt door draadloos naar 54mbps of minder
met kabel heb je 100mbps constant.
capthavoc
13 jaar geleden
Host worden is SIMPEL :D
Als je wacht tot hij zegt 1 possible game found (ofzo iets ik ben het een beetje vergeten) en dan zit jij opeens in je eentje in de lobby. Dan ben jij host. Als er iemand anders inkomt en jij blijft bovenaan in dat lijstje blijf jij host. Als iemand anders boven jou komt ben je geen host meer.
Dus als je met vrienden wilt spelen :) dan kom je gwn in je eigen lobby en nodig je je vrienden uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
door meerdere routers/antennes toe te voegen. maar kabel blijft het supersnelst...

een vriend van mij houd van knutselen met PC's (en ik ook) , en hij heeft 4 routers en 7 antennes...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing