Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is whats app altijd verbonden met internet? en pingchat?

ik heb nog geen blox op mijn mobiel, maar ik heb wel wel whatsapp en pimgchat, maar gaat dat niet van mijn btg af? (zit je dan zijn constant op internet?)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
645

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Je kan hem instellen dat hij alleen op wifi gaat. Voor de rest is hij altijd online.
Ook kan je instellen dat hij in het buitenland de connectie verbreekt,
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je thuis zit en je hebt je wifi aan dan is dat geen probleem. er gaat dan niks van je beltegoed af. maar zodra je met 3G bent verbonden dus gewoon internet dan zou het kunnen dat er wat van je beltegoed af gaat, maar zolang je via wifi gebruikt gaat dat goed en kun je gebruik maken van pingchat en whatsapp.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt aan welke telefoon je hebt maar je kunt je mobiele data verkeer gewoon uitzetten vaak, dan kost het je nooit geld (al heb je ook geen internet tenzij je Wi-Fi hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Whatsapp heeft constant verbinding met internet, zodat je direct, zonder vertraging de berichten van anderen binnenkrijgt. Hoeveel data dit precies per uur kost weet ik niet, maar het hangt er natuurlijk van af of je veel plaatjes en filmpjes whatsappt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding