Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

goede redenen om Twitter te gebruiken?

Van mijn ouders mag ik geen Twitter gebruiken omdat ze vinden dat het nutteloos is. Dit vind ik raar omdat ik wel Hyves mag gebruiken en dat is aardig vergelijkbaar vind ik. welke argumenten/redenen zijn er om te gebruiken tegen mijn ouders om ze te overtuigen zodat ik weer kan Twitteren?

Mvg, Lennart (15 jaar)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
527
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Twitter is helemaal niet leuk, allemaal mensen die neerzetten dat ze onder de souche gaan, wakker worden, of een broodje met hagelslag eten. Wat dat betreft hebben je ouders gelijk, want het heeft ook echt geen zin.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Je doet hetzelfde, je kan elkaar berichten versturen en foto's zetten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er wordt wat afgneuzeld op twitter.
Kost tijd en geld, en je wordt er zelden iets wijzer van.
Verstandige ouders, zou ik zeggen.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kost helemaal geen geld.
Je kan ook op deze manier het nieuws volgen enz
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt via Google behoorlijk wat links vinden met pluspunten van het gebruik van Twitter.
Hier alvast eentje met 10 redenen waarom Twitter het meest vooraanstaande sociale medium is:

http://www.dutchcowboys.nl/twitter/22164
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is geheel gratis, hyves niet. Je kan (beroemde) mensen waar je naar op kijkt volgen én controleren of ze de echte staan (verified account).

Toegevoegd na 17 seconden:
Staan = zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding