Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe los ik de melding "local delivery failed" op?

Het is als volgt:
- ik mailde naar iemand met een Hotmail adres vanaf een e-mailadres behorend bij mijn domein
- die persoon mailt mij terug via de 'beantwoorden' functie binnen hotmail
- vervolgens krijgt die persoon een mailtje terug met de volgende tekst: "This message was created automatically by mail delivery software.

A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

mijn@emailadres.nl
local delivery failed
"
- ik ontvang (ondanks de melding) gewoon de e-mail
- dit raakt in een soort loop, iedere 4 minuten krijgen we ieder een mailtje, tot op heden gaat dit door
- Ik heb toegang tot DirectAdmin van mijn domein, ik beschik ook over een administratoraccount en SSH-toegang maar ik weet niet wat ik daarmee kan uitrichten tegen dit probleem.

Ik hoop dat iemand me kan helpen, ik vind het een zeer storend probleem en met name voor degene met wie ik mailcontact had...

Toegevoegd na 41 minuten:
Ik gebruik MS Outlook, de ontvang(st)er gebruikt haar browser om via hotmail.com te mailen. Het mailverkeer gaat via mijn webserver (hosted by Leaseweb) naar hotmail en vice versa.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (1)

Als je via een programma je mail verzend bijv een app dan moet je een keertje inloggen op je echte hotmail (soms moet je dan ook zon code over type) maar t kan ook iets zijn met het bijna vol Otten van het postvak in
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing