Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik probeer internet op mijn wii te krijgen,maar ze vragen naar een code ? welk code

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De code van je draadloos internet, deze staat op de onderkant van je draadloos router. Zolang de code niet gewijzigd is kan je die gebruiken. De code ziet er meestal zo uit: e63a819fb127 (0-9,a-f)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is soms wel hoofdlettergevoelig, dus als het niet lukt, probeer dan met of zonder hoofdletters.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed dat ik dat ook weet, was het toen ook al aan het proberen.

Andere antwoorden (4)

Je netwerk sleutel. Deze staat meestal op de onderkant van je Router, maar de meeste mensen veranderen deze naar een eigen wachtwoord. Op bijvoorbeeld je computer heb je ook ooit een sleutel moeten invoeren om verbinding met het netwerk te krijgen. Succes!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meestal staan de gebruikersnaam en het standaard wachtwoord in de handleiding vermeld. Soms zit er zelfs een sticker onderop het apparaat met deze informatie. Mocht u de handleiding niet kunnen vinden of als zo’n sticker ontbreekt, dan kunt u meestal de standaard aanmeldgegevens van routers vinden, op websites als www.routerpasswords.com en www.phenoelit-us.org/dpl/dpl.html.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een wachtwoord of code van je wifi of draadloze internet het is gewoon een code wat jij heb
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De WEP key (internetsleutel) wat een ander ook zei À-F / 0-9 dat moet me betalen maar dan kan je het voor alles gebruiken.
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding