Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan niet meer skypen met een van mijn kontaktpersonen ,wie helpt er mij ?

Mijn vriend verblijft maanden in het buitenland ,en skypen is onze beste manier om te communiceren . Sinds een week lukt dat niet meer .Waarschijnlijk heeft hij ergens een instelling veranderd want bij mijn skype personen staat hij niet meer met profielfoto en achter de naam ,het tekentje waarbij je ziet of iemand on-of offline is ,is daar grijs met een vraagtekentje in ; als ik klik op zijn naam ,dan komt er bovenaan achter naam en woonplaats :deze persoon deelt zijn gegevens niet met jou .
Ik kan wel bellen via skype naar zijn mobiel nr ,en ik kan chatberichten intikken ,maar weet niet of hij die kan lezen
Ik weet ook zelf niet wat er gaande is ,en het is voor ons beiden heel vervelend ; Weet iemand wat hij opnieuw moet instellen ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
501

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Waarschijnlijk heeft de vriend je perongeluk of expres (kies maar) verwijdert van zijn contactpersonen. Dit betekend dat hij zijn gegevens niet meer met jouw deelt.
Een oplossing zou kunnen zijn hem van jouw contactpersonenlijst te verwijderen en opnieuw toe te voegen. Dit zal een Pop-up venster laten opkomen op de computer van je vriend wat verteld dat je hem weer wilt toevoegen. Succes met Skype!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Voeg elkaar opnieuw toe!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding