Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is op dit moment DE foto online site?

Dus om gewoon een foto te uploaden zodat deze op een forum of iets dergelijks te linken is? Het hoeft dus niet met mooie albums etc. te werken gewoon foto uploaden en URL krijgen.

Toegevoegd na 9 minuten:
Leg ook even uit waarom deze prettig is. Goede interface, veel opslag, snel met inladen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Tinypic is best handig. Je kunt foto's uploaden en als je dan op een geüploade foto klikt, en je kopieert daar te url van, kun je die aan iedereen sturen zonder dat ze bijv. je profiel zijn.

Wazig voorbeeld van waarom ie handig is, sorry daarvoor. 't Is gewoon handig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Imageshack.con
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelf gebruik ik mijnalbum.nl
Ook om de foto's te bewaren maar daar kan je ook gemakkelijk van linken. De url kopieren en walla.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik Photobucket, gratis, makkelijk en voor veel apparaten is er een App voor.

Toegevoegd na 1 minuut:
Inderdaad genoeg opslag, ook in te delen in mappen en je kan de foto's ook online bewerken en als je een Aap ervoor hebt kun je ze nog makkelijker uploaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Flickr.com is een populaire.

Maar ik denk dat je wel mag oppassen met die sites. Ik heb laatst een artikel gelezen, dat er in sommige overeenkomsten een passage staat waarbij die site alle rechten krijgt van de foto's. Dus ook dat ze die mogen doorverkopen aan andere partijen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing