Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Google afbeeldingen geeft slechts enkele afbeeldingen terwijl er 500.000 resultaten zijn, hoe kan dit?

sinds de laatste update geeft google afbeeldingen maar een paar rijen met plaatjes weer terwijl er wel staat dat er 500.000 gevonden zijn heb gezocht maar kom er niet uit wie kan mij helpen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Het getal, dat aangeeft hoeveel plaatjes er zijn gevonden, moet je niet zo serieus nemen. Als je invoert "cat dog" dan krijg je 8 miljoen resultaten. En niemand gaat 8 miljoen plaatjes bekijken, dus er wordt een voor-selectie gemaakt. Het laden van al die miljoenen plaatjes zou alleen al uren duren.

Als de eerste resultaten zijn verschenen, scroll dan naar beneden, en klik op "meer resultaten". Bij cat-dog worden het dan al 47 pagina's ipv 26.

Je kunt er nog veel meer tevoorschijn toveren, als je wat gaat spelen met de tabs aan de linkerkant. Zwart/wit, kleur, groot, klein, pictogram. Bij zo'n keuze wordt het aantal resultaten nog groter (77 pagina's bij groot).

Ik denk dat Google er vanuit gaat, dat niemand zit te wachten op duizenden plaatjes, en alleen maar een manier heeft bedacht, om je snel aan goede resultaten te helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Omdat google een algemene zoekmachine is zoekt hij op de woorden die je intypt en desnoods op de letters, er is wel een tip als je specifiek wilt zoeken, ik weet het niet meer precies, als voorbeeld, als je vroeger intypte: nikki kerkhof, kreeg je allemaal foto's van kerkhoven (nu is dat niet meer zo) maar als je nikki kerkhof tussen '' en '' zet zou het wel lukken omdat google dat automatisch selecteert. Dat lukt bij waarschijnlijk bij wel meerdere woorden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing