Kan iemand deze (internet) storing verklaren?
Vanochtend had ik het probleem dat wanneer ik de accu stekker van mijn laptop in dezelfde strooomgroep als de modem had, en deze in mijn laptop stak, de Internetverbinding wegviel. Zodra ik m eruit haalde (dit binnen 30 seconden, anders moet ik de modem resetten) de internetverbinding weer werkte. Met andere stroomgroepen was er geen probleem.
Nu is het zo dat, in mijn slaapkamer, twee verdiepingen hoog, totaal andere stroomgroep, wanneer ik de input kabel van mijn stereo set in plug in mijn laptop, met ook de accu stekker ingeplugd, het internet uitvalt. Wanneer ik 'm eruit haal doet het internet het weer.
Note: Dit probleem is vandaag, na miljoenen keren al stekkers te hebben gebruikt van stereo sets en accu stekkers in mijn laptop, en stroomgroepen met of zonder de modem, voor het EERST voorgekomen.
Kan iemand dit probleem verklaren en het liefst ook de oplossing geven?
hardstikke bedankt!
Toegevoegd na 15 minuten:
Op mijn laptop valt het internet weg. Op mijn iPhone valt het gehele internet weg, KPN interactief Decoder (die afhankelijk is van internet) valt geheel weg. Ook het lampje van de DSL en INTERNET van de router gaan knipperen of blijven weg. De router blijft zelf aanstaan.
Ik kan nog steeds verbonden zijn met de router. Op mijn laptop geeft ie dan aan als ik naar een willekeurige site ga: je DSL verbinding is offline.
Toegevoegd na 34 minuten:
Mijn internet loopt via een router/modem in één.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.