Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

De werkbalk van Google is zwart geworden. Is het mogelijk 'm weer wit te maken? Graag eenvoudige uitleg hoe; ik gebruik Windows Vista.

Ik vind het heel storend in het zoekbeeld, en het is er ook slechter leesbaar door geworden. Of kan je de vorige versie op de een of andere manier terugkrijgen?

Picture for question
Amadea
13 jaar geleden
in: Internet
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Als je als browser Firefox gebruikt, staan hier meerdere opties om de zwarte balk van Google te veranderen: http://www.geekosystem.com/how-to-remove-black-bar-google/
Kimath
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

De menubalk is door Google zwart gemaakt. Het is momenteel niet mogelijk om hem zelf weer wit te maken. Er zijn wel veel klachten over, dus wellicht dat Google erop terugkomt.
bamibal
13 jaar geleden
Dat ligt aan google, hij is nu bij iedereen zwart. En omdat google niet aan oudere versies doet zoals twitter kan je de oude balk niet terugkrijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee het blijft zo. je kan het niet wegdoen. het is gwn van google.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat dit de nieuwste lay-out van Google is, het is inderdaad erg irritant, doet me een beetje aan een rouwkaart denken. Ik vermoed niet dat het erg lang zal duren, ze zullen ongetwijfeld erg veel negatieve reacties hierop krijgen, en het weer terugdraaien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing