Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je een wifi hotspot van je iphone maken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
713
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een vriendin van mij kan het wel met haar iphone 4.. maar ik niet met die van mij.. beiden niet gejailbreakt.. dus het is een beetje vreemd Kijk bij je instellingen? ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt ook aan de provider of het kan.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ja even downloaden uit Cydia: mywi je iPhone moet dus wel gejailbreakt zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan, wel alleen via 3g..
Instellingen>algemeen>netwerk
Hier moet je 3g en mobiele data aanzetten en daarna kun je je persoonlijke hotspot aanzetten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Na een jailbreak kan dat, idd via mywi zoals hierboven dat kost 19€ of je download pda-net via cydia die is gratis
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ten eerste is de provider belangrijk. KPN heeft nu hotspot "aan boord" maar met een beperking van het aantal Mb per maand. Hiervoor kunt U weer extra bandbreedte kopen. T-mobile heeft dit niet.
Soms wordt de snelheid na verbruik van "x" Mb's verminderd.
Een jailbreak met aanvullende app's. is een oplossing, maar dit moet U kunnen en willen.
Een andere oplossing is b.v. een Mifi (een mobiele hotspot) een apparaatje ter grote van een pakje sigaretten die een hotspot creëert met een aantal WiFi poorten en een simkaart, met een voeding d.m.v. een ingebouwde accu. Hiervoor zijn losse abbo's te sluiten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding