Als de KPN zelf niet weet wat ze verkopen/leveren? Hoe moet ik dan navragen of ze een 'cat 5 E kabel' geleverd hebben?
Dit is een vervolgvraag beste moderators...
Vandaag al weer de bezorger gemist voor mijn nieuwe 'Experia box'. En morgenochtend ga ik die ook missen aangezien ik echt mijn klanten voor laat gaan...
Maar ik zo slim als ik ben even bij de KPN winkel langs voor een '4 aderige cat 5 E' van 3 meter. "Nog nooit van gehoord!" zegt vankantiehulpje Jeroen tegen mij. Maar ook zijn collega die wel wist wat ik vroeg kon mij niet verder helpen. Deze vraag was overigens puur op de gok...
Na wat omzwervingen door de binnenstad kom ik bij een winkel uit die mij wel verder kon helpen en zelfs een kabel kan leveren op een gewenste lengte van 2,43 meter. Maar deze man vroeg mij even navraag te doen of het nu om een gewone RJ 11 ging, of over een cat 5 E, waarvan hij voor 95% zeker was...
Toen de KPN gebeld met de hele simpele vraag: "Welke kabels hebben jullie bij de experia box geleverd?" Na aanleiding van die vraag heb ik 7 mensen gesproken tot en met iemand die zei dat hij systeembeheerder was...
Deze laatste systeembeheerder wist mij alleen te vertellen dat het geen RJ11 en geen RJ45 kabel was. Maar op mijn tegenvraag, of het dan wel een 4 aderige cat 5 E kabel was? kreeg ik een ontwijkend antwoord...
Iemand van jullie die het antwoord wel weet?
Toegevoegd na 2 minuten:
O ja...
En 4 aderige cat 5 E kabel kan 1 GB/s aan en een RJ11, of RJ 45 kabel maar respectievelijk 9 en 11 MB/s. En ik wil dus gewoon die 20 MB/s krijgen die ze zeggen te leveren...
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.