Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zet je een video langer dan 15 minuten op youtube?

Want bij mij lukt dat niet! Wat ik ook probeer p

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
6.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Die functie is enige tijd geleden verwijderd
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is veel simpeler uit te leggen. Het kan niet, tenzij je een YouTube partner bent. Dit moet je schriftelijk bij YouTube opvragen wanneer je het idee hebt iets toe te voegen aan YouTube (veel views, origineel idee, veel subscribers, etc). Wanneer dit wordt goedgekeurd krijg je per view van je video betaald, en krijg je heel veel andere opties, waaronder lange filmpje plaatsen ( vrijwel onbeperkt)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je je filmpje in twee delen online zet, dan kan het wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan moet je een tijdje wachten, als je namelijk een tijdje lid bent van youtube, dan krijg je op een gegeven moment de functie om video's van 15 minuten of langer te uploaden. Na 3 jaar op youtube te hebben gezeten uploadde ik op een dag een nieuwe video(ik had al wat video's online staan.) Toen kreeg ik de melding ''gefeliciteerd! Je account is nu ingeschakeld om video's langer dan 15 minuten te uploaden'. Dus: je moet een lange tijd op youtube zitten wil je langere video's uploaden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding