Leren ze het bij de KPN Klantenservice dan nooit?
Gisteren eindelijk mijn nieuwe experiabox kunnen ophalen voor nog sneller internet. Nadat ik alles netjes uit routine had aangesloten leek alles te werken. Nou ja. Werken...
Ik denk dat ik binnen een half uur al het eerste probleem had. De klantenservice gebeld. Daar een aantal handelingen uitgevoerd en toen deed de experiabox het weer. Nou ja. Weer. Voor de duur van een uur. Toen maar weer gebeld en maar direct om een monteur gevraagt. Na dit telefoontje met de klantenservice heb ik mijn speedtouch modem weer aangesloten en rustig probleemloos gebruik kunnen maken van het internet...
Vanochtend om kwart voor tien de experiabox maar weer aangesloten, omdat de monteur hier om tien uur zou zijn. De man komt binnen en vraagt wat het probleem is. Hij ziet dat er 6 groene lampjes zijn en vertrekt weer, zonder ook maar iets gecontroleerd te hebben...
Een half uur daarna maar weer met de klantenservice gebeld met de vraag of dat die man niet terug kon komen. Want ik had nog steeds dezelfde problemen. "Nee. U moet maar een weekje geduld hebben!" kreeg ik als antwoord. Hierna uitgelegd dat mijn speedtouch het wel deed. Maar dat kon niet, want ik had alleen maar een experiabox...
Dit verhaal nog in 3 nieuwe telefonische pogingen herhaald...
Nadat ik heel erg boos geworden was aan de telefoon krijg ik uit coulance een nieuwe experiabox opgestuurd...
Leren ze het bij de KPN klantenservice dan nooit?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.