Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft er iemand ervaring met Het Net internet? Zo ja, is dit een goede provider?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (4)

In de link 88 ervaringen met Het Net.
Houd er wel rekening mee, dat ontevreden mensen eerder geneigd zijn wat op te schrijven dan een tevreden klant.
En bijna alle internetbedrijven hebben een belabberde service...
AWM
15 jaar geleden
Ik heb destijds voor het net gekozen,omdat je op een gegeven moment een provider moet kiezen,en ik zit er nog steeds bij,geen klachten tot op heden,kunnen er af en toe een keertje uitliggen ivm herstelwerkzaamheden maar dat gebeurd zelden.en als ik eenmaal iets goeds heb blijf ik er ook meestal bij.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het Net is van KPN en KPN levert naar mijn ervaringen gewoon goed internet...

Het net heeft wel als nadeel dat het een erg dure helpdesk heeft van 60 cent per minuut. Terwijl je er via de klantenservice van KPN ook kan komen...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De vraag is of er iemand ervaring heeft? Het antwoord van mij: ja, rapportcijfer 1 maar dat is voor de administratieve kant van het verhaal. Kostte totaal 42 pagina's correspondentie (echt waar!!) en een brief aan de directeur om van Het Net af te komen. Toen dat laatste contact gelegd was heeft men mij netjes gecompenseerd, eerljk is eerlijk.
En ja, negatiefjes schrijven is makkelijker dan positiefjes maar ja, dat schijnt menselijk te zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing