Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke branches zijn het meest afhankelijk van internet verkoop?

Voor mijn afstudeer onderzoek ben ik aan het bekijken op welke branches een online marketing bureau zich het best kan richten, oftewel welke branches zijn zeer afhankelijk van internet verkoop.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (3)

volgens mij in principe geen enkele.
alles is reëel te koop.
wel zouden zeldzame zaken die zeer weinig voorkomen een goede internet-verkoop branche zijn, omdat ze zo zeldzaam zijn. denk aan bijzondere strips, boeken, designmeubilair, heel gewilde dingen die je niet zomaar in de winkel vindt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is de top 10 van meest verkochte producten op het internet. Dus je antwoord kan je hieruit halen.
Bron: http://www.reismanagers.nl/top-10-best-verkochte-producten-op-internet.html

1. Vliegtickets (54%)
2. Reizen (42%)
3. Boeken (40%)
4. Concerttickets (39%)
5. Kleding (33%)
6. Electronica (33%)
7. Cd’s (23%)
8. Bioscooptickets (23%)
9. Dvd’s (21%)
10. Muziekdownloads (19%)

Toegevoegd na 1 minuut:
Een reisorganisatie of een luchtvaartmaatschappij is enorm afhankelijk van het internet, met een slechte marketing strategie op het internet slaan ze de plank dan ook volledig mis en hebben ze een probleem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In principe is geen enkele branch echt afhankelijk van internet. Je kunt wel kijken welke ondernemers zich in welke branches hebben gericht op alleen internet verkoop. dat is een andere benadering.
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing