Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik achter openbare telefoonnummers komen, die niet in de (digitale) telefoongids staan vermeld?

Dat kunnen zowel 06-nummers als normale nummers zijn.

13 jaar geleden
in: Internet
976

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik ga er in mijn antwoord even van uit dat je deze personen kent.

Probeer eens via sociale netwerken als Facebook en Hyves of de persoon daar zijn nummer zichtbaar heeft ingesteld voor vrienden.
Of vraag aan mensen die deze persoon ook kennen of zij misschien het nummer hebben.
Verder kan je een nummer soms vinden door bij Google diegene zijn naam in te tikken en dan 06 er achter en dan op zoeken klikken.

Dit werkt wel enkel en alleen als iemand vrijwillig zijn nummer heeft ingetikt op het internet. In principe zijn nummers die niet in het telefoonboek staan niet openbaar. Deze mensen hebben er bewust voor gekozen hun nummer niet te laten publiceren, zowel digitaal als in de papierenversie, omdat zij niet willen worden lastig gevallen door mensen die zij helemaal niet kennen. Respecteer dit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
corzijlstra
13 jaar geleden
Ik heb wel eens gemerkt, dat iemand, die niet vermeld staat bij www.detelefoongids.nl , wel vermeld staat bij www.ikhebje.nl, onder omgekeerd zoeken. Je kunt daar zoeken, niet alleen op naam, maar ook op adres, postcode en telefoonnummer.
ronron1212
13 jaar geleden
Dat is een enkele keer wel het geval maar niet vaak

Andere antwoorden (1)

Als ze niet vermeld staan dan hebben de mensen aangegeven geen openbare vermelding te willen en kan je ze dus niet vinden.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
corzijlstra
13 jaar geleden
Zie mijn reactie op het antwoord van Rinke.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding