Wat is een goede online helpdesk software met een ticketsysteem en kennisbank?
Voor onze klanten hebben we een eenvoudig support systeem op onze website. Ik zou dat willen uitbreiden, maar kan ook kijken naar externe diensten (SAAS oplossing) zoals Zenddesk. Zendesk is best prijzig en misschien zijn er ook andere goedkopere of zelfs betere oplossingen.
De functionaliteit die het systeem zou moeten kunnen is het invoeren en onderhouden van klanten en per klant meerdere contact personen. Een klant zou moeten kunnen inloggen in het systeem om een probleem te melden, maar zou dit ook moeten kunnen mailen, zodat automatisch een ticket wordt aangemaakt.
Een tweede belangrijke optie moet een kennisbank zijn. Die kennisbank zouden wij moeten kunnen vullen n.a.v. opgeloste problemen.
Klanten mogen alleen hun eigen historie kunnen bekijken (alle contactpersonen binnen die klant), maar ook alle kennisbank artikelen.
Ik hoop dat iemand met ervaring met dit soort SAAS oplossingen meer informatie kan geven. Als de informatie te specifiek is dan mag je ook een mogelijk alternatief vermelden, maar geef wel even een korte samenvatting van je ervaringen en de link naar de leverancier. Alleen even googlen kan ik ook, ik zou graag gericht advies willen op basis van ervaring.
Toegevoegd na 23 minuten:
NB. Qua prijs indicatie vind ik 10 euro per support medewerker per maand een redelijke prijs.
Toegevoegd na 24 minuten:
Wij zouden met 5 support medewerkers maximaal 600 euro per jaar willen uitgeven.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.