Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het mogelijk een internetkabel te leggen tussen je draadloze internetverbinding?

Dan valt de verbinding niet steeds uit

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
961

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Je kan je pc altijd aansluiten op een kabel. Dat werkt het apparaat dus via de kabel.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Meestal is dat geen probleem.
Wij hebben 2 pc's via een kabel en 2 draadloos aangesloten op één en dezelfde router.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker kan dat, maar dan ben je wel 't gemak van een draadloze verbinding kwijt. Probeer eens eens z.g. 'repeater' om het (te) zwakke signaal te versterken. Werkt vaak super...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Advies van mijn provider was het veranderen van het kanaal van je modem. Ik maakte volgens hem gebruik van een erg druk kanaal. Klonk logisch en misschien zou het jou kunnen helpen.
Maar voor zware toepassingen hield ik hetzelfde probleem. Ik heb toen ook een kabeltje getrokken tussen mijn draadloze modem en mijn computer en ik heb nu nergens last meer van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Allereerst is er een reden,van uitvallen van de verbinding. Ik denk dan aan hoe druk het is (op Uw internetverbinding) en vermoed,dat diverse gebruikers tegelijk bezig zijn óf meerdere online taken tegelijk worden uitgevoerd. Dit aspect wordt altijd al vaak over het hoofd gezien,maar dit even terzijde.De belasting is dan snel aan de hoge kant.
JA een kabeltje zou -in de hierboven geschetste situatie- voor U dé goedkoopste uitkomst kunnen zijn en daarmee bedoel ik dat een aanschaf van een repeater nergens voor nodig is/hoeft te zijn. Zolang U daarmee geen wegvallende verbinding(en) opbouwt,zou U daar zeker voor moeten ,kiezen !

Groet:Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding