Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Met welke betaalde software kan je PC's overnemen of meekijken met een gebruiker?

Ik ben op zoek naar software die draait binnen de webbrowser om eenvoudig met een gebruiker mee te kunnen kijken op afstand. De voorwaarde is dat de gebruiker via een internetpagina kan inloggen en er zo min mogelijk plug in's nodig zijn.

In software die geïnstalleerd moet worden als applicatie of waarvoor apparte poorten moeten worden opengezet om de toegang te regelen ben ik helemaal niet in geinteresseerd (dus geen Windows help, VMC, Ramin etc.).

Ben benieuwd of iemand ervaring heeft met dit soort tools.

Toegevoegd na 25 minuten:
NB. De tools die ik ken (van naam) zijn WebEx (webconferencing) en GotoAssist (support). Die voldoen technisch wel, maar daarmee heb ik weinig ervaring.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Dit kan gewoon gratis m.b.v. TeamViewer.

Voor alle informatie over deze tool, zie de bron hieronder.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Met mikogo kan je meekijken en aanwijzen maar niet overnemen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik werk vaak met Kaseya. De manier waarop dit in zijn werk gaat vergt een eenmalige installatie van de client- package op de pc of server. daarna kun je inloggen op een webpagina met een GUI ( zie afbeelding). Elke optie is zowat beschikbaar en met admin rechten is het ook nog mogelijk je eigen scripts te schrijven of aanpassingen te verrichten op alle clients. Zie onderstaande bron voor meer informatie.

Toegevoegd na 18 minuten:
(De afbeelding is overigens de mainpage na het inloggen.
Printscreens van de andere opties kan ik helaas niet uploaden in verband met de privacy van onze klanten en veiligheidsoverwegingen.)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing