Hoe kan ik mijn Aanmeldings-ID/e-mailadress van het playstation network wijzigen?
Oke. Dit is het probleem.
Ik heb een paar weken geleden de PS3 gekocht. Daarop heb ik een account voor de playstation network gemaakt. Heb dus een tijd online zitten spelen, totdat het playstation network offline werd gezet door problemen met hackers. Nu heeft Sony het playstation network weer online gezet. Iedereen moest/kon een systeem update uitvoeren en moest zijn wachtwoord veranderen. Helaas wordt je nieuwe wachtwoord verzonden via mail. Ik kom er nu pas achter dat de aanmeldings-ID/e-mailadres waarmee ik me op het playstation network heb geregistreerd paar weken geleden, niet mijn e-mailadres is. Had een typefout gemaakt met o en 0. Nu wordt mijn nieuwe wachtwoord dus verstuurt naar een e-mailadres dat niet bestaat of dat niet van mij is.
Voorbeeld: Ik heb me geregistreerd met de e-mailadres "Lok0huis@hotmail.com" op het playstation network, maar mijn e-mailadres eigenlijk "L0kohuis@hotmail.com" is. Een typefout dus.
Ik kan dus niet inloggen, want ik heb een nieuwe wachtwoord toegestuurd gekregen op een e-mailadres. Maar ik kan ook niet inloggen op dat e-mailadres omdat die gewoon weg niet overeenkomt met mijn echte e-mailadres.
Hoe los ik dit probleem op?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.