Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welk abonnement voor iPad 2 is het beste?

Ik wil graag een iPad aanschaffen en deze ook voor m'n werk gebruiken. Dus ook in buitengebieden (op't platteland) moet internet goed beschikbaar zijn (voor m'n clientregistratie!). Ook zou ik graag online kunnen wanneer ik dat zelf wil, dus niet teveel beperkingen. En uiteraard tegen de scherpste prijs :-)

Welke provider / welk abonnement zou voor mij het beste zijn, of wat zijn tips waar ik goed op moet letten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

Ik heb goede ervaringen gehad met Vodafone als het gaat om data. Erg snel netwerk met een goede dekking.

Helaas nu overgestapt op T-Mobile, grootste fout van m'n leven en ik ben dan na dit abonnement ook direct weer terug bij Vodafone.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wellicht zijn de 3G abonnementen van Hi wel wat voor je, zeker als je niet dagelijks een 3G netwerk gebruikt voor je iPad. Ze hebben voor verschillende behoeftes verschillende abonnementen (zie bronvermelding).

Als je echt een goed netwerk wilt, zonder zorgen over dekking of bereik, zou ik kiezen voor Vodafone. Zij hebben momenteel ook een kortingsactie lopen!

Zie: http://www.ipadkopen.com/ipad-3g-abonnementen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing