Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hyves: Hoe kan je de persoon vinden als....

De persoon (vriend-in) die ik kent heeft een achternaam ook als die van een stad/dorp. Als ik hem/haar daarmee wil opzoeken krijg ik dus de stad/dorp te zien wel met de voornaam die ik zocht, maar er zijn zoveel Jantjes en Truusjes en niet iedereen heeft een foto. Dus hoe weet je nou dat het die persoon is die je zoek?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je kan ook uitgebreid zoeken dus met leeftijdscategorie en al. Probeer dat eens dan is je lijst die je gaat doornemen minder groot.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook de voornaam intypen en dan erachter de plaats waar hij woont bijv. Piet Rotterdam, want in 1 stad zullen er toch minder naamgenoten zijn dan over heel nl dus is het minder lang zoeken succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om op Hyves zelf op deze wijze te zoeken ,is de bekend speld n de hooiberg..dát blijft lastig. Maar als U pesé een goeie kans wil maken ,een vriend(in) te vinden is het mogelijk wel handig om eens op :

http://www.wieowie.nl

hetzelfde in te typen,want juist de grote social communities c.q. vriendenwebsites wordt het eerste in gezocht.

Groet:Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding