Tekst uit Marktplaats. Ik maak een van de woorden 'Vet'. Als ik de advertentie vervolgens verzend om te plaatsen, wordt de tekst weer 'normaal'. Why?

Ik kopieer een tekst die ik voor een nieuwe advertentie weer wil gebruiken. Een van de woorden wil ik 'Vet' hebben. Wanneer de hele - nieuwe - advertentie klaar is en ik druk op 'Verstuur', dan zie je al meteen dat het woord dat vetgedrukt zou moeten worden weer normaal wordt. Hoe komt dat en wat kan ik er tegen doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
11.5K

Antwoorden (3)

Je kunt er niks tegen doen.

Je mag geen woorden Vetgedrukt maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die min is onterecht want het is zo! Alles moet in platte tekst en in één corps.
+
Markplaats accepteerd geen teksten met opmaak, alleen van hun standaard lettertypen mag je gebruik maken. Anders zullen de advertentieletters soms vele malen groter zijn om zoveel mogelijk op te vallen, het overzicht raak je dan ook kwijt, de één gebruikt cursief, de ander onstreept alles en de volgende zet alles in dikke vette letters.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die min is onterecht want het is echt zo! Wie geeft die minnen
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat is het manke van dit soort systemen, elke idioot kan minnetjes uitdelen zonder ervoor aangesproken te worden. Vreemde mensen kom je nu eenmaal overal tegen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach ja, het kost geen punten...
Je kan 2 sterretjes voor en na de tekst die je dikgedrukt wil hebben zetten, daarmee wordt het dan dikgedrukt.

**Zo dus**

Marktplaats wil liever niet dat mensen dit soort dingen doen, zodat het eerlijk blijft. Vandaar dat ze alleen het standaard-lettertype hebben en geen opties voor tekstopmaak. Bij toeval ben ik erachter gekomen dat dit wel werkt, misschien een onbekend iets bij marktplaats zelf..