Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn msn onthoudt mijn accounts niet meer. Elke keer als ik opstart moet ik ze weer opnieuw ingeven. WAT kan ik eraan doen?

Ik ben (het antwoord op) deze vraag hier niet tegengekomen: ik heb XP Home en msn 2009 build 14.0.8117.416. Ik ben het zo zat elke keer weer opnieuw accounts in te moeten geven als ik de pc reboot. Ik heb overigens bij de installatie aangevinkt dat het programma mijn accounts (en wachtwoorden) moet onthouden.

Toegevoegd na 6 dagen:
Nou... kennelijk is er NIEMAND die me hiermee kan helpen!!!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
901
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is er nou ECHT NIEMAND die hier iets op weet????

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

even de vinkjes uitzetten, je gegevens invullen, en dan de vinkjes weer aanzetten ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deïnstalleer msn. Ga naar deze computer -> C -> program files en zoek daar naar een msn of Windows live messenger map. Als die er nog is verwijder hem dan. Installeer msn/wlm dan nieuw. En laat even weten of het gelukt is !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat heb ik al een keer of 3 gedaan zonder het beoogde resultaat... Andere suggesties?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding