Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welk hosting pakket heb ik nodig?

Ik wil een website maken bij deze site http://www.yourhosting.nl/hosting/ maar welk hosting pakket heb ik nodig? Mijn website gaat over wielrennen. Ik denk dat ik er routes en foto's op ga zette. Bij Yourhosting zeiden ze dat ik het beste met een klein hosting pakket kon beginnen en dat ik altijd nog groter kan. Welke kies ik dan? Die van 5,50 zit 250mb ruimte bij is dat genoeg voor wat fotos en mn website?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

Ik zal dan voor start gaan. Maar ikzelf zit bij webreus. En daar zit je voor dezelfde functies veel goedkoper en heb je meer mogelijkheden. Daar kan je voor power kiezen. Maar de keuze laat ik aan jou over.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee is niet verstandig,ondanks het feit,dat upgraden naar een hoger pakket gratis is. Dit is puur mijn ervaring. Ooit dacht ik er eigenlijk precies zoals U over,maar ben daar flink van terug gekomen. Afhankelijk van hoeveel U aan Uw website gaat veranderen,van scripts gaat voorzien dus wekelijks/maandelijks méér info op Uw website gaat plaatsen..kan dat behoorlijk snel gaan en overschrijdt men (vaak) al snel de limiet van- in Uw geval - 250 Mb.
Ik zou kiezen voor het Lite -pakket ,welke slechts 3,50 duurder is dan degene,die U wenst.
Foto's zijn bits-slurpers.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing