Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik deze site oproep met Safari kan ik weer niet uitloggen. Met Firefox sta ik niet ingelogd op deze site. Kan iemand mij uitleggen hoe dat kan?

Eerdere vragen hierover komen van mij, maar zijn niet hetzelfde :)

Toegevoegd na 9 uur:
Dank jullie voor je antwoorden en jullie reacties. Het zit zo: als ik met Safari de "privémodus" gebruik, kan ik niet uitloggen bij GV, ook niet door herhaaldelijk, of zacht , of hard, te klikken :)
Als ik Safari gewoon gebruik, kan ik wel uitloggen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Waarom je met Safari niet kunt uitloggen is mij vooralsnog niet duidelijk, maar dat je in Safari wel en in Firefox niet aangemeld bent komt doordat je aanmelding (en je status) wordt opgeslagen op jouw computer (en niet op de server), in een zogeheten cookie, en elke browser z'n eigen cookies gebruikt.

Wat ook een rol zou kunnen spelen is dat je ooit in Safari hebt aangegeven dat je wachtwoord moest worden opgeslagen en altijd automatisch moest worden aangemeld bij Goeievraag. Ook dit soort dingen slaat elke browser voor zichzelf apart op.
rose
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Geen idee, maar zoek in de appstore naar goeievraag, dan kun je een makkelijke app downloadn die automatisch inlogt en ook uit kan loggen als je dat wil
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing