Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

vraagje over firefox

hoe kan ik ervoor zorgen dat de nieuwe firefox bij het afsluiten vraagt of ik de tabbladen wil bewaren voor de volgende keer dat je firefox opstart? dus niet dat het automatisch gebeurd, maar dat hij het vraagt. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
577

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Volgens mij kan dit niet dat hij vraagt of je de tabbladen wilt bewaren.
Kijk eens bij extra>opties>algemeen, hier kun je kiezen of je wilt dat hij de tabbladen bewaart, lege pagina toont of de startpagina toont in het begin.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jep, klopt.. versie 3.1 heeft dat geloof ik wel gehad ja.
Ik heb t bij 4 nog niet gevonden iig;)
Heb trouwens ook standaard dat ie mn tabbladen bewaart:)
Gesloten tabbladen en vensters opnieuw openen

Als u per ongeluk een tabblad of venster sluit, kunt u het in één klik weer openen. Gebruik hiervoor Onlangs gesloten tabbladen of Onlangs gesloten vensters in het menu Geschiedenis en selecteer het tabblad of venster dat u weer wilt openen.

Links bovenin op het oranje pijltje naar beneden>> OPTIES>>>Privacy >> Geschiedenis onthouden>> Locatiebalk>> Geschiedenis en Bladwijzers.

Op deze manier bedoelt U ?

Als U bij ná te hebben afgesloten dezelfde pagina nog eens wilt zien,gaat dat zó.Er is (helaas) geen optie,dat er expliciet om wordt gevraagd. U zou wel het omgekeerde kunnen doen zoals hier boven is beschreven ,om dát te bereiken.

Groet:Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dat kan zover ik weet helaas niet.
Er bestaat wel een heel handige tool (addon) voor Firefox waarmee je met één klik al je gewenste pagina's mee kunt openen. Dit kan zelfs per dag verschillend zijn als je dit wilt.
Gebruik het al lang naar tevredenheid. (zie link)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar Extra>Opties>Tabbladen en vink aan: "Mij waarschuwen bij het sluiten van meerdere tabbladen"
(Lees meer...)
Plaatje bij antwoord
Pieter2011
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding