Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een bekend, groot discussieforum waar je discussievragen kan stellen?

Dit fora is alleen voor vragen, hier mag je niet discussieren. Is er een forum, liefst van goeie vraag zelf, waarin je discussies kan voeren?
Want ik heb zat vragen, maar dat zijn meningsvragen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dan zul je een forum moeten zoeken dat aansluit bij het type vragen dat je wilt stellen.
Dat kan een politiek discussieforum zijn, een algemeen forum, iets over een bepaalde hobby of interesse, een ziekte, de mogelijkheden zijn legio.

Op veel fora is als je eenmaal bij de community hoort ook altijd veel ruimte voor off-topic en interessante discussies. Even kijken waar je je ei kwijt kan en waar je je thuisvoelt dus.

Er is wel een forum van GVF-gebruikers (http://goeievraagnl.123forum.nu) maar dat gaat ook voornamelijk over GV zelf.

GV is nu eenmaal geen forum maar een vraag- en antwoordsite, waar streng de hand wordt gehouden in elke vraag die een mening zou kunnen bevatten (zoals ik zelf ook regelmatig merk). Er ontstaan wel eens discussies, maar altijd als bijzaak.

Toegevoegd na 59 seconden:
(Voor het gebruikersforum van GVF heb je voorlopig ook nog veel te weinig punten zie ik ; daarvoor moet je een beetje bekend zijn met het reilen en zeilen op GV en dus minimaal 100 punten hebben, en een leeftijd van bij voorkeur minimaal 18 hebben.)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding