Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik kan een link in een e-mail bericht niet meer openen, wat kan ik daar aan doen.

Voorheen als er een link in een e-mail bericht stond kon ik die aanklikken en ging ik naar de betreffende site, maar als ik nu een link aanklik gebeurt er helemaal niets meer. Wat te doen???

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Ga naar Instellingen>>>Programma's en Onderdelen
Windows-onderdelen in- of uitschakelen

Verder kun je ook in elke browser aangeven (bij Internet Explorer) onder EXTRA _Internetopties>>>Tabblad : programma's . Als je daar nog aanvinkt dat IE de standaard-browser is ,zou je van dit probleem af moeten zijn. Succes

Tip: Als je het menu wilt laten weergeven in I.E. druk je op Alt !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

link kopiëren en plakken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je eerst de Ctrl-toets indrukt en dan de link erbij aanklikt zou je doorgeschakeld moeten worden.
Amadea
14 jaar geleden
crtl indrukken werkt altijd.

wil je de oude functie weer terug moet je even zoeken in googel, omdat niet elke client dezelfde instelling heeft.
grt,

Stef
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarschijnlijk staat dat mailtje in ongewenste e-mail?
terug naar postvak in slepen en daar openen, nu zouden links weer aanklikbaar/opvolgbaar moeten zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vermoed dat het programma wat jij als webbrowser wilt gebruiken niet meer als standaard-browser is ingesteld.

Er zijn diverse methodes om een browser weer als standaard in te stellen. Je kunt bijvoorbeeld de gewenste browser (zoals Internet Explorer, Mozilla Firefox of Google Chrome) opstarten en dan via het Opties-scherm aangeven dat dit programma de standaard-browser moet zijn.

Ook biedt Windows (en andere besturingssystemen overigens ook) de mogelijkheid om in te stellen welk programma je voor bijvoorbeeld websurfen als standaard wilt instellen. Zie de beide onderstaande verwijzingen over hoe dat bijvoorbeeld in Windows 7 en andere systemen werkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing