Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er een soort online website waar je kunt inplannen wie wanneer ergens naar toe gaat?

Het is voor onze familie, waarin we kunnen aangeven wie wanneer naar opa op bezoek gaat, zodat hij niet te veel of te weinig bezoek krijgt.

Toegevoegd na 1 dag:
Het gaat niet om een gezamelijke afspraak maar meer een overzicht wanneer wie wanneer gaat.

13 jaar geleden
in: Internet
847

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

het kan ook met google... Door een online agenda aan te maken en deze te koppelen met alle mobiele telefoons kan iedereen ook de agenda op afstand beheren...

Wij doen dit ook zakelijk en werkt geweldig...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Volgens mij moet dat met datumprikker.nl wel kunnen... Probeer maar :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
dat is een goede site als je een gezamelijke afspraak wilt maken, niet voor wat ik bedoel
Je kunt ook een speciale (gesloten) hyve aanmaken speciaal voor jouw familie waarop iedereen z'n afspraken kan neerzetten en nog wat kan krabbelen over wat er gezegd of gebeurt is,
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben fan van google agenda, daar kan je instellen om elkanders agenda te bekijken, of agenda punten te delen met andere.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit kan via doodle. Een opzet maken en daarna kan iedereen aangeven wanneer hij of zij langskomt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Ik heb naar doodle.com gekeken, maar dat is meer iets als je met zijn allen op 1 datum wilt afspreken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan juist wel. Je kunt bovenin de diverse opties ingeven. Aan de linkerkant kan eenieder zijn of haar naam invullen met daarbij aangevinkt wanneer men wel of niet beschikbaar is. Werkt prima.
Ik heb een website voor je gevonden die je kan gebruiken voor de hele familie ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding