Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is het mogelijk om blogs te schrijven voor geld? en dat zelfs iemand zoals ik dat kan? (niet bekend)

ik zou graag willen bloggen voor geld hoeft niet zo veel, ik doe het zelf voor 0,05 cent per blog in een dag ofzo maar gewoon dat ik kan bloggen voor geld

Toegevoegd na 1 minuut:
(bloggen het schrijven van korte verhaaltjes voor een onbekend persoon zoals ik dan)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
770
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag je af waarom iemand jou zou betalen voor jouw schrijfsels.
Wat heeft iemand daar aan?
Ben je goed? Kun je dat bewijzen? Heb je al iets gepubliceerd?
Heb je een journalistieke opleiding? Zodat je als verslaggever aan de slag kunt?
Kun je reclameteksten schrijven? Zo goed en vernieuwend dat je een aanvulling bent voor een reclamebureau?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Belangrijk is dat er heel veel mensen zijn die jouw blog lezen. Ze moeten dus in ieder geval veel mensen aanspreken.
Vervolgens kun je advertenties op je blog zetten, bijvoorbeeld via Google Adsense. Dan krijg je geld als iemand op een advertentie klikt.
Hou er overigens rekening mee dat het pas interessant wordt als je 1000 of meer bezoekers per dag weet te halen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoe kan ik me voor zo iets aanmelden groot406?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thanks

Andere antwoorden (2)

Als je genoeg volgers hebt kunnen er bedrijven o.i.d. Op jouw blog willen adverteren. Voor die advertenties krijg jij geld. Dat is de manier die ik ken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien heb je hier wat aan:

http://www.molblog.nl/bericht/Betaald-bloggen-onder-vuur/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding