Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe meld je je aan bij Google Adsense?

Ik ben een vriend aan het helpen met een website. Meneer denkt rijk te worden door het plaatsen van advertenties op zijn website en wil dus graag zo'n google adsense account.
Het leek me niet zo moeilijk, je vult het formulier in en daar ga je, maar elke keer als we na het invullen van het formulier op verzenden drukken, gebeurt er helemaal niets.

Wat zien we over het hoofd? Hoe moet je je aanmelden voor Google Adsense?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
805

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kunt pas geld met adsense verdienen als je voldoende bezoekers naar je website kun leiden. Voor een onderwerp dat veel oplevert per klik kan een bezoekersaantal van 1000 per maand voldoende zijn om inkomsten te behalen. Echter zijn veel onderwerpen niet veel waard en haal je inkomsten bij minimaal 2000 bezoekers per maand. Dit zijn geen officiële richtlijnen, maar dit is een schatting die ik doe omdat ik ervaring heb met adsense.
De reden voor het niet verzenden van het registratieformulier kan zijn dat de gegevens niet correct zijn ingevuld. Ga nogmaals het formulier door om te kijken of er een foutmelding is. Verbeter dan de fout en probeer het nogmaals.
Een andere reden kan zijn dat er een fout in het registratiesysteem zit/zat, waardoor hij op dat moment niet verzonden werd. Probeer het dan later nogmaals.
Als bovenstaande niet werkt, dan zou je nog de cache en geschiedenis van je browser kunnen legen om het vervolgens nogmaals te proberen. Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik weet niet welke leeftijd je vriend heeft, maar daar kan het probleem inzitten.
Je moet namelijk minimaal 18 jaar zijn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding