Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom zie ik niet mijn reactie op een filmpje op youtube?

Misschien een heel domme vraag, maar ik snap dus niet waarom ik mijn reactie op een filmpje niet ziet. Ik log mezelf in, daarna kan ik reageren. En als ik dan mijn reactie typ en klik op reageren, verschijnt er alleen een groene tekst met "ok".. en daarna zie ik mijn reactie niet. WAt doe ik verkeerd? Of moet ik gewoon even wachten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Probeer eens een refresh van de Youtube pagina. Als het goed is zie je dan je reactie verschijnen.
(Lees meer...)
Kimath
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat heb ik gedaan. Ik zie geen reactie van mijzelf
Kimath
13 jaar geleden
Bij sommige videos is het volgrns mij ook zo dat je reactie eerst goedgekeurd moet worden door de uploader. Werkt het bij geen enkel filmpje?
Of even wachten. Dat heb ik ook met het opladen van You Tube filmpjes. Of degene van wie het filmpje is wil geen reacties of niet jouw reactie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image