Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom kan ik geen pagina per email verzenden

Soms wil ik aan iemand een pagina uit de krant doormailen, dan klik ik op PAGINA dan PER EMAIL VERZENDEN of KOPPELING PER EMAIL VERZENDEN , dan komt er een vakje TOESTAAN dan klik ik daarop en dan moet je het adres intikken ok , dan doe ik dat , maar als ik het wil versturen komt er op KAN EEN OF MEER AFBEELDINGEN IN DIT BERICHT NIET VINDEN, tot vorige week had ik geen enkel probleem om iets of ook maar wat door te sturen, nu lukt dit niet meer, een vriend van mij zegt dat ik de oude versie heb , hoe kan dit zo maar opeens veranderen ? Ik werk met outlook , dank voor de hulp

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Heb je iets gewijzigd in je internet beveiliging?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

- Ga naar Start
- Klik op Standaardprogramma's
- Klik op Uw standaardprogramma instellen
- Ga naar Internet Explorer 8 en kies om deze als standaard in te stellen
- Doe dit ook voor uw e-mail client (Outlook)
- Klik nu op het pijltje (links boven) om een pagina terug te gaan
- Kies de optie Programmatoegang en standaardprogramma's instellen
- Nu krijgt u 3 keuzes, van deze 3 maakt u Aangepast groter (aan de rechter kant op de pijltjes omlaag klikken)
- Bij standaardwebbrowser en standaard e-mailprogramma kiest u: De huidige webbrowser / e-mailprogramma gebruiken
- Bevestig dit door op OK te drukken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image