Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn 3g verbinding valt weg als ik thuis ben.. Provider zegt dat iets in huis mijn verbinding verstoort.. Wat kan dit zijn??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
622

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Staalbeton in muren en vloeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geldt natuurlijk ook voor SMS. Als je buiten voor je deur hetzelfde probleem hebt, kan het aan de provider of je telefoon liggen.
T.L verlichting?
Zelfs als die bij de buren aan gaan, kan dit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad staalbeton. Heb er zelf ook last van. Waarschijnlijk woon je in een nieuwer huis. Deze huizen zijn zo goed geïsoleerd dat je weinig tot slecht bereik hebt. Ik heb er helaas geen oplossing voor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan ook komen door andere draadloze zaken zoals: telefoon, speakers, Wii, deurbel enz
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En nog veel meer andere dingen, zoals een magnetron, verwarmingsketel of andere elektronische apparaten.
Ook draadloze zenders of apparaten kunnen storen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Indien uw huis hoogwaardig isolatieglas kan de warmtewerende folie tussen de glaslagen het 3G radio-signaal verminderen of zelfs blokkeren.
Ook is mogelijk dat de zendpaal (Dit is soms een andere dan het gewone GSM-signaal) van het 3G signaal uit het radiozicht ligt van uw GSM-toestel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je daar vanaf het begin last van gehad, of is het spontaan begonnen.
Providers leggen altijd de schuld bij de klant.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding