Wel internet, geen Internet Explorer en Msn?
Sinds we een nieuw modem hebben werkt Internet Explorer (I.E.) niet meer op m'n laptop. Wel werkt alles nog goed op (de eveneens draadloze grote pc).
Het gekke is dat ik wel verbinding heb met het internet, want dat geeft hij aan "IntelPROset/Wireless Verbonden met (naam modem klopt) Signaalkwaliteit Uitstekend" en ook mijn Skype symbooltje wordt groen (is verbinding). Maar als ik I.E. aanklik geeft'ie na een tijdje aan dat "De webpagina kan niet worden weergegeven". Ook doet m'n Msn het niet meer, ik kan niet aanmelden.
Ik heb al twee keer een half uur met iemand van de KPN aan de telefoon gehangen, maar zelfs zij konden het niet oplossen...
Wie herkent dit probleem en beter nog: wie weet de oplossing?
Toegevoegd na 23 uur:
Nog steeds geen oplossing... wie o wie kan me helpen?
Ik heb geprobeerd te pingen (op advies van Marius), maar daar krijg ik te zien dat alles normaal zou moeten werken. Anti virus programma (was Avast) heb ik eraf gehaald, alle andere (zes) antwoorden heb ik geprobeerd, maar tot nu toe geen resultaat...
Toegevoegd na 1 dag:
Na pcwinkel:
Voor degenen die de oplossing willen weten:
Er waren 3 (!) drivers op m'n laptop geïnstalleerd om op internet te kunnen. Ze zijn er allemaal af gehaald en eentje is er terug gezet. Ook een programma verwijderd, genaamd "Driver Detective" die ongevraagd allerlei drivers update en dat hoeft dan niet persé de goeie te zijn en voor je het weet zit je met een verkeerde update.
Dank voor alle moeite!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.