Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je met het programma outlook een mail op een bepaalde datum laten verzenden?

Dus ik maak nu een mailtje klaar en dat moet volgende week verzonden worden.Kan ik ergens een datum en tijdstip invoeren wanneer het verzonden moet worden en dat hij dat dan ook automatisch doet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Is er een nieuw nog te verzenden e-mailbericht geopend, dan staat er tussen de icoontjes het item ‘Berichtopties’. Klik daarop en vink onder Bezorgopties de mogelijk “Niet bezorgen voor..” aan. Je kunt in de volgende vakken zelf de datum en het tijdstip voor verzenden bepalen.

Als de e-mail klaar is gebruik je - net zoals altijd - de knop Verzenden. Het bericht gaat dan wel naar Postvak Uit, maar wordt nog niet verzonden. Dat gebeurt pas op het opgegeven datum en tijdstip. Je moet er wel voor zorgen dat Outlook aan staat op dat moment.

Maar dat geldt alleen voor outlook 2003.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb outlook 2007 maar daar heb ik het nu ook gevonden
bedankt +

Andere antwoorden (1)

Ja dat kan, (outlook 2007). Ga naar opties en dan naar bezorging uitstellen. Daar voor je datum en tijd in en klaar.

Toegevoegd na 40 seconden:
voor = voer
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding