Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Vind je het redelijk dat als je zelf je eigen gestelde vraag verwijderd je de drie punten niet terug krijgt ?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet
688

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Het boeit me niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Jawel, dit "dwingt" tot goed nadenken voordat je een vraag stelt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mee eens.
Wel als de reden was dat de vraag niet voldeed aan de gestelde eisen. Zoals een vraag die al eerder gesteld zou zijn. Al vind ik dat laatste trouwens op zich niet zo'n goed voorbeeld, want ik vind 't jammer dat je sommige type vragen niet opnieuw mag stellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De vraag is als je zelf de vraag verwijderd
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Weet ik. Als je zelf de vraag verwijderd (bijv. omdat je tot de ontdekking kwam dat ie al bestond), dan kan dat dus een geldige reden zijn dat je je puntjes niet terugkrijgt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dus dan maar liever de dubbele vraag laten staan?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als de vraag verwijderd wordt door een mod, krijg je toch ook je puntjes niet terug?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dus het corrigeren van eigen fouten moet dan ook maar bestraft worden?
Nee, dat vind ik niet redelijk. IK verwijderde één maal mijn vraag en toen schrok ik wel. Het is gewoon beter om de vraag dan maar te sluiten maar dat kan pas na een uur, zodat je al die tijd met de vraag blijft zitten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, er zal vast een goede reden zijn voor het verwijderen van een vraag en een antwoord. Van de week stelde iemand een vraag met een spelfout die nota bene al eerder was gesteld, maar dan zonder spelfout in het kernwoord. Een uur later was de vraag verwijderd, en terecht. Oplettendheid bij vragen en antwoorden voorkomt dat ze worden verwijderd. En ach, die drie punten... daar is ook wel weer overheen te komen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er bestaan mensen met dyslexie beetje kwetsend niet waar.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zo bedoel ik het absoluut niet. En ook al was het kernwoord in de vraag correct gespeld, met zoveel vragen per dag zul je toch eerst even moeten checken of deze niet eerder is gesteld. Bij de categorieën bijvoorbeeld. Ik wilde zelf pasgeleden ook een vraag stellen, en pas na ongeveer zes pagina's van eerdere, gesloten vragen zag ik dat deze al een keer gesteld was.
Er moeten toch regels zijn... Dus of je bent ze kwijt, wat ik ondersteun, want het is al makkelijk genoeg om snel en veel punten te halen... Of je houdt ze, simpel toch...

Er is er maar één de baas, en dat ben jij in elk geval niet...

Van mij mogen ze eraf blijven...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
klopt weet ik... Ik had het over het maken van de regels... Van mij mogen die drie punten eraf blijven als je je eigen vraag wist...
nee kan er niet van wakker liggen sorry..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding