Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik zoek een goede vertaal site waar ik mijn technische Engelstalige presentaties en trainingen kan vertalen naar begrijpelijk Nederlands..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Spreek je zelf geen Nederlands? De Engelstalige presentaties en trainingen zijn van jou? Dan lijkt het me dat je dat zelf het beste kunt, je beheerst de stof, mag ik aannemen, en zeker als je trainingen geeft, dan moet je in staat zijn om het ook uit te leggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze zijn voor mij, niet van mij..en ik begrijp er bar weinig van terwijl ik ze wel moet halen!
:-(

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Net zoals anderen ben ik van mening dat die er niet zijn.
Voor losse woordjes kan je vaak wel wat vinden op onderstaande site.

http://www.mijnwoordenboek.nl/

Voordeel is dat er bij veel woorden een lijst inclusief context wordt vermeld, waardoor het makkelijker wordt om de juiste (of in elk geval een betere) keuze te maken
van de verschillende mogelijkheden die een vertaling kan opleveren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Die zijn er niet, niet als je het begrijpelijk wilt tenminste. Dan kun je beter een vertaler zoeken
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Nog even als toevoeging op het andere antwoord: vertaalsites die goed vertalen zijn er niet. Dat is en blijft (gelukkig) mensenwerk. Neem maar eens de proef op de som bij de verschillende vertaalsites. Neem een stuk van je tekst, laat dat vertalen, en laat de vertaling weer in het nederlands omzetten. Je zal versteld staan van de tekst die je dan te lezen krijgt. Je zal een vertaler in de arm moeten nemen, of het zelf moeten doen. Met behulp van een (technisch) woordenboek en wat kennis van de Engelse taal en gezond vertand kom je veel verder dan een vertaalrobot.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja inderdaad, want google kent ook zulke vertaal programma's , maar ook al ben je er niet zo goed in, dan kan je al zien dat dit nergens op lijkt.
Misschien deze, maar weet niet zeker of deze ook tehnisch engels ondersteunen, maar altijd eerst 30 dagen gratis te proberen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image