Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verander ik me nat type?

Hij staat nu op 3 volgens me playstation en dat is sinds ik kpn glasvezel heb genomen alleen nu kan ik niet online spelen tegen iedereen :S dus kan iemand me helpen

alvast bedankt,

Toegevoegd na 17 minuten:
En ik heb zo een kpn experia box

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik zelf heb ook erg veel last gehad van mijn NAT type. Het vreemde bij mij was dat het probleem na een paar maanden vanzelf verscheen, en nog een paar maanden later weer vanzelf verdween.

Enige tips die ik je kan geven met betrekking tot mijn probleem:
Universal Plug and Play (upnp) moet enabled zijn in je router, ook zul je moeten kijken naar (indien beschikbaar) "Authorize incoming traffic".

Als laatste optie, (waar ik niet van gediend ben), wordt er gezegd dat je port forwarding moet gebruiken. Dit is per spel verschillend en erg specifiek, dus daar kan ik je niet mee helpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Oke eerst maar even op de computer ga naar start en zoek op "uitvoeren" of "run" tik daar cmd in en druk op enter dan krijg je een zwart schermpje waar je "ipconfig" intypt daar zie jeje standaard gateway adres staan die voer je in op je internet browser dan kom je op eennscherm waar ze naar een wachtwoord vragen meestal is dat "admin" als je in de opties van het scherm gaat kijken kun je mischien je probleem vinden veel succes anders mail je even op rubyyeah@gmail.com
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding