Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een liedje op youtube krijgen?

Ik heb een heel mooi liedje, in een liedjes bestand en dus niet in videovorm. Ik heb geen idee hoe ik dit moet omzetten naar een video of ander bestand zodat ik het kan uploaden naar youtube. Voorheen is het me met gemaakte filmpjes met camera of mobiel wel gelukt..

Is er iemand die me dit in jip en janneke taal kan uitleggen?

Toegevoegd na 1 minuut:
ok, liedjesbestand klinkt een beetje onnozel =) het is een geluid met mp3 indeling...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
4.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat is heel eenvoudig te doen met Windows Movie Maker (als het goed is al standaard geïnstalleerd (als je Windows gebruikt), anders is het ook nog eens te downloaden.

Allereerst klik je links op "Audio of muziek importeren" (afbeelding 1) en dan kies je jouw mp3 bestand.

Nu zal die in dat schermpje daar in het midden verschijnen. Nu versleep je hem naar de audio/muziek balk onderin (afbeelding 2).

Je kan met het menu links nog tekst toevoegen enz. aan je video.

Als je klaar bent, klik je op "Opslaan op deze computer" (aan de linkerkant onder 'Film afwerken'). Je vult een titel in en kiest waar je je video opgeslagen wilt hebben. Volgende. Je kan nu eventueel voor 'Meer opties weergeven...' kiezen, maar je kan hem gewoon laten staan op "Beste kwaliteit voor afspelen op deze computer (aanbevolen)". Volgende. Je video wordt nu gemaakt.

Wanneer er 'Voltooien' staat, kun je naar de plek gaan waar je hem opgeslagen hebt en daar is ie dan! Nu kun je op YouTube bovenin naar 'Uploaden' gaan en je video met muziek op YouTube plaatsen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan windows movie maker gebruiken. Dan klik je op voeg muziek/video toe en selecteer je het bestand.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding