Is er een manier om erachter te komen waarvandaan mail wordt gestuurd als via e-mail gestalkt wordt?
Sinds een half jaar ongeveer stuurt ene rebeca mij mailtjes. Daarin zegt ze dat ze sex heeft met mn buurman of ik dat ook wil en kan ze de naam van het bedrijf waar ik naast woon noemen. En dat doet ze ook in elk mailtje. Ik weet niet wie het is maar diegene kent mij. Weet waar ik woon en ik vind het gewoon een eng idee. Naar de polite gaan heeft denk ik geen zin omdat ik niet bedreigt word maar is er een manier om erahcter te komen waar de mailtjes vandaan worden gestuurd, stel het is een echte psychopaat? Ik kreeg vanochtend een mailtje en "ze" kon me vertelle dat ik gister niet thuis was en dat ze naar mn buurman was gegaan. Het begint eng te worden.. Help my aub!!!
Toegevoegd na 6 minuten:
Ps. Ze heeft het ovber de buurman die by dat bedrijf woont. Het kan inderdaad een grapje zijn en dat denk ik ook. Maar als ik mail dta ik het eng vind en wil weten wie het is, dan krijg ik daar geen antwoord op en na 3 weke krijg ik weer een mailtje met hoe het gaat enzo.
Toegevoegd na 6 minuten:
Woont moet werkt zijn.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.