Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar op internet kan ik een afbeelding/tekening vinden met een heleboel driehoeken op die in dezelfde richting wijzen, op één na, die omgekeerd staat?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
1.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Had een vraag van mij kunnen zijn geweest :P
sterredag
14 jaar geleden
Ik vraag me dan ook een beetje af wat je bedoeld en wat is veel? Driehoeken allemaal netjes op een rij met een omgedraaid een groot vlak gevuld met heel veel kleine driehoeken waarin er ergens eentje anderom staat een stuk of 5 driehoeken door elkaar met eentje omgedraaid zoals voorbeeld tekening paar antwoorden verderop.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
*bedoelt
Hoe veel is mij gelijk, zolang het maar het vermelde patroon is. 't Is om mijn creativiteit te bevorderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb bij google gezocht op "triangles", toen images geklikt, en daarna op "line art" ... dan krijg je heel veel tekeningen van driehoeken, maar ik geloof niet dat erbij zat wat jij zocht

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Zoiets kun je gemakkelijk zelf maken met Paint:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een afbeelding zoeken met veel driehoeken, dat zal nog wel gaan. Maar een afbeelding, met één driehoek die de andere kant opwijst, wordt heel lastig. Moet je echt uren zoeken.

Al genoemd hierboven: Paint!
Gewoon zelf even doen.
- Klink NEW in bestand
- kies lijn, om driehoek te tekenen.
- opvullen met het "spuitbusje", kleur kiezen.

Onderstaande plaatje is slechts een voorbeeld.
Het ziet er een beetje knullig uit, maar het ging me er
alleen even om, dat het heel goed mogelijk is.
Je kunt het zo mooi maken als je zelf wilt.
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sterredag
14 jaar geleden
Ik zou voor opvullen wel gewoon het emmertje gebruiken, scheelt een hoop mikwerk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha! Ik heb nog een 17 inch CRT monitor, dus ik zie het allemaal niet zo scherp. ;-)
Ik denk dat je gelijk hebt, en dat het inderdaad een emmertje is, ipv een spuitbusje.
Als ik met mijn muis eroverheen strijk staat er "opvullen"
Bedoelen we denk ik toch hetzelfde.....
Bedoel je dit? Drie driehoeken (en het geheel) wijzen naar omhoog, één wijst naar beneden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedoel je niet: vier driehoeken en het geheel?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee?
- Die bovenste wijst omhoog (1), linksonder wijst omhoog (2), rechts onder wijst omhoog (3).
- En dan de bovenste punt van de eerste, de linker punt van de tweede en de rechter punt van de derde vormen samen ook een driehoek die omhoog wijst.
- En dan die middelste wijst omlaag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt gelijk, +!
Had de vraag niet goed gelezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, dit bedoel ik niet. Ik heb het ondertussen toch al zelf gemaakt met Paint, dat was inderdaad niet veel moeite^^ Toch een +je voor je antwoord.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding