Waarom kan een mail-adres niet worden overgenomen worden door een andere provider ?
Een mail-adres is iets persoonlijks, en voor mij net zo belangrijk als mijn mobiel nummer, maar wat mij verbaast is, dat je tegenwoordig wel je ( mobiel ) telefoonnummer mee kunt nemen, maar je mail-adres niet, terwijl deze toch ook zeer persoonlijk zijn.
Nu is mijn relatie voor 2 jaar terug verbroken geworden, en had daar gewoon op dat adres een ziggo-mail, die ik intensief gebruikte, maar in mijn nieuwe huisje, overgestapt op KPN, maar helaas, dat mail-adres van Ziggo kon ik niet overnemen.
Nu ben ik gewoon gebruik kunnen blijven van dat mail-adres, maar wat schetst mijn verbazing, mijn ex die is overgestapt op een andere provider, dus weg mail adres.
Daar kan mijn ex in feite niks aan doen, en neem haar dat niet kwalijk.
Werk inmiddels maar met gmail, gebruik niet eens mijn adressen die ik heb van de KPN, want stel, je stapt weer eens over, weer al je mail adressen kwijt.
Persoonlijk zou ik het fijn vinden, om net zoals je ( mobiel ) nummer, je e-mail adres gewoon over te kunnen laten zetten..
Met de huidige technologie zou zoiets toch moeten kunnen ?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.