Hoe krijg ik e-mails van hotmail terug?
Mijn inbox van Hotmail was overvol en kreeg geen e-mails meer binnen. Nu heb ik extra opslagruimte gekocht, maar hoe krijg ik de niet ontvangen e-mails van de afgelopen tijd??
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.
Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.
Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
Op deze pagina vind je alle vragen in de categorie Internet. Vragen over computers en internet in het algemeen vind je in de hoofdcategorie Computers & Internet. Specifieke vragen over besturingssystemen, hardware, programmeren, sociale media, software, virussen, phishing en malware vind je in één van de gerelateerde subcategorieën.
Mijn inbox van Hotmail was overvol en kreeg geen e-mails meer binnen. Nu heb ik extra opslagruimte gekocht, maar hoe krijg ik de niet ontvangen e-mails van de afgelopen tijd??
Sinds januari lukt het mij niet meer om via de browser Firefox met de Digid App in te loggen bij MijnOverheid, Belastingdienst, Zorgverzekeraar, Pensioenfonds, SVB. Ik heb in januari Digid.nl hier over gebeld en zij zouden het doorzetten maar 1 week later was het voor Firefox nog steeds niet opgelost maar inmiddels kon het wél via Google (Chrome) en Firefox (DuckDuck) had wat meer tijd nodig, werd mij verteld. Nu bijna 3 maanden later is het voor Firefox nog steeds niet geregeld dus ik belde ze weer en kreeg te horen dat ze voor Firefox nog steeds bezig zijn en dat ik in de tussentijd een andere browser maar moet gebruiken. Dat is toch belachelijk dat je verplicht bent Google Chrome te moeten gebruiken? De melding die ik elke keer krijg is: ""Helaas, er was langer dan 15 min. geen activiteit in het scherm"". Dat klopt trouwens niet. Ook heb ik alle stappen gedaan welke Digid.nl aangeeft als er problemen zijn, zoals de Digid App opnieuw installeren en allerlei instellingen op mijn laptop maar dat helpt allemaal niet. Op de site van Digid.nl staat als oplossing dat je je VPN gewoon moet uitzetten maar dat is absurd want er zijn velen die buitenshuis via een VPN verbinding werken i.v.m. de veiligheid. Vraag: Welke stappen zou ik nog kunnen doen?
Ik gebruik de myMail app op mijn iPhone. In die app heb ik 2 email accounts. Die hebben het altijd prima gedaan. Op dit moment werkt 1 account niet. Telkens ik een email wil versturen krijg ik de melding die ik hier als bijlage toevoeg.
Soms komt een berichtje, dat ik bijv. eind van de middag heb verstuurd, pas midden in de nacht aan. Bij mij komt dan bij verzending ook als verzendtijd midden in de nacht te staan, Dan lig ik echt al uren te slapen.
Ook als ik na het typen van het berichtje op verzenden klik duurt het langer eer het bericht is verzonden.
Ik heb dat sinds ik Windows 11 heb gedownload.